איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות?


אנא פנו לשירות הלקוחות בעמוד צור קשר שימו לב: ככל שתתנו יותר פרטים, נוכל לעזור במהירות וביעילות.




איך משנים פריטים בהזמנה?


פנו אלינו דרך עמוד צור קשר וכתבו לנו את הפרטים שתרצו לשנות, אנחנו כבר נעשה את השאר.




האם ניתן לבצע איסוף עצמי?


ניתן להגיע לאסוף הזמנה מהחנות שלנו הנמצאת בהוד השרון הידידות 7 טופ סלולר.




איך רוכשים?


את ההזמנות באתר ניתן לעשות 7\24 לכל שאלה שירות הלקוחות שלנו אשר נמצא כאן ישמח לעזור. דרכי התשלום הינם אשראי\פייפל\העברה בנקאית\ביט\פייבוקס\מזומן לשליח. על מנת לבצע הזמנה מהאתר עליכם להוסיף את המוצר לסל ולעבור לעמוד הרכישה, שם תבחרו את שיטת המשלוח ושיטת התשלום. נשמח לעזור ולסייע בכל פניה בעמוד.




מי אנחנו?


רשת טופ סלולר הינה רשת חנויות סלולר מקצועית וחדשנית בענף הסלולר עם עשרות אלפי לקוחות מרוצים. הרשת אשר הוקמה לפני כעשור הציבה לעצמה מטרה, להוות אלטרנטיבה צרכנית נבונה לרכישת מכשירי סלולר מתקדמים במחירים שווים לכל כיס,וכיום מובילה את מהפכת הסלולר בישראל. הצוות המקצועי של טופ סלולר חי ונושם את עולם הסלולר ומתמחה בהבנת השוק והחידושים בו יחד עם צרכי הלקוחות הקפדה זו מזכה את טופ סלולר כבר שנים במוניטין בלתי מתפשר של אמינות ושירות ולאור כך גם קיבלה תעודת הוקרה על אמינותה בתוכנית יצאת צדיק מטעם חברת התקשורת קשת אשר בדקה את השירות אשר ניתן בחנות והמחיר ההגון אותו בדקו וקיבלו
רשת טופ סלולר אינה כבולה בהסכמים ליבואן זה או אחר או לרשתות הסלולר ולפיכך עומדת תמיד בחוד הקדמה הטכנולוגית ומייבאת את מכשירי הסלולאר, שעונים החכמים, והטאבלטים המתקדמים ביותר בעולם, במחירים הטובים ביותר, ובאחריות היצרן המקורית כמו כן, אנו בטופ סלולר עסוקים באיתור מיטב המותגים והטרנדים החדשניים ביותר בתחום הסלולר ומקפידים לייבא אך ורק את הטוב ביותר עבורכם תוך הקפדה על שירות יוצא דופן, עמידה בתקני איכות וזאת תוך שמירה על מחיר הוגן והגון טופ סלולר מעניקה תמיכה נרחבת ללקוחותיה באמצעות מעבדה טכנית מהמתקדמות בארץ באישור משרד התקשורת. המעבדה מספקת שירות מקצועי לכל מכשירי הסלולר והטאבלטים בישראל באמצעות טכנאים מורשים וחלפים מקוריים בלבד. בנוסף, מעבדת טופ סלולר היא היחידה בארץ המציעה מגוון שירותי ביטוח פרטיים ועסקיים, שליחויות .עד בית הלקוח ובחזרה, ומתן מכשירים חלופיים ללקוח בזמן התיקון סלולר




איך אני מקבל אישור הזמנה


אישור על הזמנתך הכולל את פירוט המוצרים וחשבונית יישלח למייל שלך מיד בתום ההזמנה באתר.




החלפת\החזרת מוצר


קיבלתם את המוצר וישנה בעיה? אין שום בעיה. אתה יכול להחזיר את המוצר ולקבל עליו זיכוי או להחליפו לפריט אחר מהאתר. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים לרשותכם 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע .




שירות המשלוחים


ֿֿֿ.שירות המשלוחים שלנו מגיע היישר לפתח הדלת, ללא מגע, ומאמץ​ זמני אספקה: זמן האספקה הינו בין 3-5 ימי עסקים, מיום הקנייה לא כולל יום הקנייה עצמו .ערבי חג, חגים, וסופי שבוע​​





יש לכם שאלות נוספות? שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.